Aanbestedingen en offertes

‘Die opdracht is toch al gegund. Ik doe niet mee aan die loterij. Ik moet het er allemaal maar bij doen in de avonduren. Ik heb een hekel aan die bureaucratie’.

Zomaar wat argumenten die we regelmatig horen als er een reden gezocht wordt om maar niet in te hoeven schrijven. Eeuwig zonde en bovenal niet nodig.

Er wordt jaarlijk voor vele miljoenen euro’s aanbesteed. Niet alleen de overheid doet dat. Met de toenemende vraag naar duurzame oplossingen voor catering gebruikt ook het bedrijfsleven deze methodiek steeds vaker.

Waarom zou u deze opdrachten op voorhand al laten liggen?

Graag ondersteunen we u om wegwijs te worden in de materie en helpen we u op weg om een gedegen inschrijving te doen.

Ook verzorgen we in overleg de volledige inschrijving voor u en nemen we de volledige coördinatie van het gehele proces van inschrijven tot indienen op ons.

Niet alleen uw aanbestedingen nemen we graag voor u ‘Onder de Loep’. Ook al uw offerteteksten kunnen we voor u opfrissen en waar nodig aanpassen aan de huidige tijd en het type relatie waarvoor de offerte bedoeld is.

Deze voorzien we van de juiste ’tone of voice’ en met een overtuigend sausje heeft u een nieuwe tekst die helemaal bij u en uw doelgroep past.

Inkoopadvies

U moet als ondernemer scherp blijven, op uw bedrijf, op uw medewerkers maar zeker op uzelf.

Wie had er kunnen voorspellen dat er een virus uit zou breken wat de samenleving in het algemeen en de horeca- en cateringondernemers in het bijzonder, zo hard zou raken? Het slimmer inkopen stopt dan ook niet bij de laagste prijs. Het zit hem in de kleine dingen die het verschil maken. Graag maken we voor u een grondige analyse op welke vlakken uw bedrijf slimmer kan inkopen.


Daarnaast worden gasten steeds kritischer. Men wil gezonder en duurzamer eten. Met alle ervaring die we hebben in uw branche ondersteunen we u graag met het behalen van een beter rendement en bepalen we samen met u en uw leveranciers een passend aanbod.

Quick Scan

Doet u al geruime tijd zaken met uw leverancier? Dat getuigt van een goede samenwerking en vertrouwen! Dat juichen we uiteraard alleen maar toe. Toch kan het geen kwaad om de samenwerking op diverse punten te analyseren en waar mogelijk aan te passen zodat in de toekomst de samenwerking ook echt een samenwerking blijft.


Een snelle scan leert u al veel over de huidige situatie, het brengt op een snelle overzichtelijke wijze in kaart waar uw ´quick wins´ zich bevinden.

Vaak niet meer dan 1 A4 met relevante info en een beknopt stappenplan. Zo bepalen we of uw huidige assortiment nog wel aansluit op uw doelgroep en of het wellicht slimmer kan. Of we bepalen hoe duurzaam uw huidige assortiment is en welke voordelen hierin te behalen zijn.

Abonnement

Een maandelijks bedrag verzekerd u van een wakend oog op uw inkoop.


We borgen de afspraken die er zijn gemaakt met uw leveranciers en controleren de voortgang hiervan.

We signaleren ontwikkelingen omtrent uw assortiment, houden bij waar u efficiënter kunt werken zonder op de kwaliteit van uw dienstverlening in te boeten en staan we voor u klaar voor kleine, alledaagse vragen.


Uiteraard is dit abonnement maandelijks opzegbaar.


Voor overige werkzaamheden bieden we u, in combinatie met dit abonnement, een gereduceerd uurtarief.
Contactgegevens
Onder de Loep
Horeca en Catering Advies

Tramwei 17
2992 ZJ Barendrecht
Bedrijfgegevens
kvk Rotterdam 77694422
BTW NL001572721B18
Socialmedia
Copyright © 
2024 
Website & Google optimalisatie 
 Swartwebdesign B.V.